https://www.youtube.com/watch?v=7wzUwcw4R8w&feature=youtu.be

Geef Rembrandt cadeau

Een eerbetoon aan uw relaties en medewerkers

Trots op de relatie met uw klanten en medewerkers? Met een geschenk laat u zien dat u samen tot Meesterwerken komt. De keuze laat aan uw relaties of medewerkers om zelf gouden momenten te creëren; u reikt slechts het palet toe aan smaken en belevingen.

Wij nodigen u uit om de verschillende geschenken samen te stellen:
• keuze uit bestaande assortiment
• zelf combinatie samenstellen
• uw eigen product in combinatie met Rembrandtje

Dit jaar is het 350 jaar geleden dat de Grote Meester stierf. Om zijn nalatenschap te vieren, hebben wij een speciale actie voor u:
Bestel minimaal 50 kerstpakketten en ontvang 4 kaartjes voor het Rijksmuseum cadeau!
Deze actie loopt t/m 1 december 2019

Wij leveren vanaf 9 december.

Pakket op maat

Heeft u liever een kerstpakket op maat? Laat ons weten wat uw wensen zijn en wij stellen het perfecte kerstpakket graag voor u samen.

Veelgestelde vragen

VerzendingBetalenBestellen

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Bij de relatiegeschenken zijn de verzendkosten €9,95,-

Bij orders tot €1500,- met een afleveradres in Amsterdam is de verzendkosten €35,-. Orders tot €1500,- met een afleveradres buiten Amsterdam is de verzendkosten 75 euro. Bij orders boven de €1500,- is de bezorging gratis.

Hoe worden de pakketten bezorgd?

De pakketten worden per koeriersdienst afgeleverd.

Kan ik na mijn bestelling mijn afleveradressen nog wijzigen?

Ja dat kan, dit kan maximaal een week vóór het aflevermoment. Indien dit van toepassing is, neem dan snel contact met ons op. Dan kunnen wij dit nog op tijd aanpassen.

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven datum bezorgd?

Wij kunnen dit niet 100% garanderen. Wij doen ons uiterste best om de pakketten op de gekozen datum af te leveren. Maar door externe omstandigheden kan de bezorging vertraging oplopen. Indien je de pakketten op een datum moet hebben, adviseren wij om de afleverdatum met minimaal 2 dagen te vervroegen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

De relatiegeschenken zijn af te halen bij Tout Patisserie. De kerstpakketten zijn op afspraak af te halen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Hoelaat worden de pakketten geleverd?

Tussen 08:00 en 18:00 uur. Je ontvangt een paar dagen van tevoren en Track & Trace met de exacte tijd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij beginnen met leveren in week 49. In het betaalmenu heb je de mogelijkheid om een afleverdatum te kiezen.

Mijn pakket is niet op tijd, wat nu?

Indien het niet mogelijk is om het pakket op tijd te leveren, laten wij dat tijdig weten. Verwacht je een bestelling, maar is die nog niet geleverd. Bel ons dan direct via +31 (0)20 – 238 6400.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Ideal of factuur. De factuur ontvang je na de bestelling. Deze dien je binnen 14 dagen te betalen.  Je ontvangt bij alle betaalmethoden een bevestiging per e-mail.

Wanneer moet ik betalen?

Bij de optie Ideal betaal je direct. Indien je kiest voor factuur, ontvang je van ons de factuur per e-mail. De factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald.

Is het mogelijk om in termijnen te betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Kan ik de factuur gesplitst betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal.

Dan nemen wij contact met je op om de zaak te bespreken.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op het pakket naar keuze. Selecteer het aantal dat je wil bestellen en klik op ‘In Winkelmand’. Klik op ‘Winkelmand bekijken’ om je bestelling te bekijken.

Indien je de bestelling wil afronden klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Vul hier de gegevens in. Vervolgens kies je een betaalmethode naar keuze en volg de stappen in het menu van je bank. Indien je gekozen hebt voor betalen per factuur, krijgt je een e-mail met de gegevens om de bestelling binnen 14 dagen te betalen. De bestelling wordt pas bevestigd als de betaling binnen is.

Kun je ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op via: +31 (0)20 – 238 6400

Wat is de uiterste besteldatum?

De uiterste besteldatum is 23 november 2019. Daarna is het niet meer mogelijk om een kerstpakket te bestellen.

Wat is de minimale afname?

Afname is mogelijk vanaf 1 stuk. Bij de gepersonaliseerde pakketten kun je met ons contact opnemen. Dan bekijken wij samen de mogelijkheden.

Kan ik vooraf kerstpakketten reserveren.

Het is niet mogelijk om kerstpakketten vooraf te reserveren. Wil je zeker zijn dat jouw pakket nog verkrijgbaar is? Bestel deze dan gelijk. Zo voorkom je teleurstellingen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dat is afhankelijk van iedere bestelling. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Het advies is om geen nieuwe bestelling te plaatsen. Anders wordt twee keer de verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Nadat de bestelling is bevestigd, is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

Is mijn bestelling binnen gekomen?

Nadat jij jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van je order. Indien je deze niet hebt ontvangen, neem contact met ons op. Dan zoeken wij het voor je uit.

Kan ik ook verschillende kerstpakketten bestellen?

Het is mogelijk om te combineren met kerstpakketten. Bij de levering wordt kenbaar gemaakt welk pakket wat is.